Veelgestelde vragen
Welkom op de supportpagina voor online tickets van Museum Heerenveen. We helpen je graag met al je ticketgerelateerde vragen. Neem voor inhoudelijke vragen contact met ons op via deze pagina.
Hieronder staan de meest gestelde vragen en antwoorden met betrekking tot het kopen van e-tickets. Staat het antwoord op je vraag er toch niet bij, kijk dan bij de informatie onderaan de pagina.
1. Kies een datum
2. Kies een ticketsoort
3. Vul je gegevens in en kies een betaalmethode
4. Na betaling ontvang je de tickets in pdf-vorm in je email. Het kan enkele minuten duren voor je de tickets ontvangt. Heb je na twee uur nog geen tickets ontvangen, controleer dan of de betaling is afgeschreven en of de tickets niet per ongeluk in je spamfilter terechtgekomen zijn. Kom je er niet uit, neem dan contact met ons op.
5. Print je ticket(s) uit en neem deze mee naar het museum. Het is ook mogelijk om de e-tickets via je smartphone te laten scannen.
6. Neem je eventuele kortingspas altijd mee, hier wordt om gevraagd wanneer je je ticket laat scannen.
Nee, het is niet mogelijk om telefonisch tickets te bestellen.
Het is niet nodig om je tickets te printen als je deze op je smartphone aan de museumbalie kunt tonen en laten scannen. Zorg ervoor dat bij het scannen je schermhelderheid op maximaal staat.
Kijk altijd eerst even of de betaling gelukt is en of het aankoopbedrag is afgeschreven.
Het kan ook zijn dat de e-mail in de ongewenste email of spamfolder terecht is gekomen. Mocht de email met de tickets niet te vinden zijn, neem dan contact met ons op via info@heerenveenmuseum.nl.
Aangeschafte tickets kunnen niet worden gerestitueerd en/of omgeruild.
Ik heb vragen die niet gaan over mijn online gekochte tickets.
Als je vraag niet over online tickets of het online aankoopproces gaat, kun je hier kijken of je vraag erbij staat. Heb je een andere vraag neem dan contact met ons op via het formulier op deze pagina.